Viata de designer grafic

Lucrez la o firma micuta unde ma ocup de asseturile vizuale cerute de clienti. In mare parte nu ai libertatea de a “face ce te taie capul”. Fonturile sunt prestabilite, pozele le primesti de la ei si grafica per total trebuie sa se lege de ce e deja urcat pe site. Cateodata imi e dor de viata de freelancer. Nerabdator sa ajung de la facultate sa vad ce mi-au scris clientii la ultimele versiuni date. Traiam ori cu 4000 de lei pe luna ori cu 3 lei in buzunar (moment in care o sunam pe mama sa ma ajute). Tin minte ca am ramas fara nici un leu intr-un weekend si singurul aliment din casa era un colt de paine uitat de vreo saptamana si putin ketchup winny sau cum ii zice. A fost cel mai lung weekend, credeam ca nu o sa se mai termine. Am ros la coltul ala de paine pana luni dimineata cand am primit banii. M-am dus de la 8 la banca si am asteptat o ora sa se deschida. Primul lucru care l-am facut dupa, a fost sa ma duc la KFC. Am asteptat la rand si cand am ajuns sa comand, mi-am luat o galetusa de aripioare la 50 de lei. Tanti aia mi-a dat galetusa si ma intreaba, “cate tacamuri doriti?”. De cand sunt designer “in toata regula” nu s-a mai intamplat nimic de genul asta. Nu zic ca as vrea sa mor de foame dar…

Leave a Reply

